sábado, 20 de octubre de 2018

Twitter

Ikastaroa aurrera doa eta oraingo honetan twitter erabiltzea tokatu zaigu!

Kontua duela pare bat urte sortu nuen beste ikastaro baten harira, baina orain arte berriro ez dudala erabili aitortu beharra daukat!

Nire erabiltzailearen izena bertan @PleaJanire da, izan ere, egindako ikastaro horrek ere norberaren PLEaren gaia jorratzen zuen.

Hau da nire agurraren esteka, ikusi nahi baduzue klikatu besterik ez duzue egin behar: https://twitter.com/PleaJanire/status/1052113264858095616.
Ariketa honetan twitter-en hainbat ariketatxo erraz egitea proposatu zaigu. Bertan kuxkuxeatu ditzazkezue!

Orain arte ez dut twitter baliabidetzat hartu, baina neure ustez irakasleen artean zein irakasle eta ikasleen arteko komunikazioa ahalbidetzen duen sare soziala izan daitekeelakoan nago. Ikastaro honetan egin dugun bezalaxe hastag komun bat erabiliz irakasleen eta ikasleen arteko komunikazioa areagotzeko iragarki taula moduan erabili zitekeen.

Gurasoak informatzeko ere erabili daitekeelakoan nago. Are gehiago, gurasoek aukera izango lukete klaseko egiten direnen lanen gaineko informazioa jasotzeko eta gertutik euren seme-alaben hezkuntza prozesua jarraitzeko.

Gainera, esteka eta baliabide interesgarriak partekatzeko aukera ematen du eta talde desberdinen arteko informazioa partekatzeko ere bai.

Twitter, azken finean, norberaren PLEaren erramienta potentea izan daitekeelakoan nago eta hemendik aurrera neure egunero lan esparruan barneratzeko ahalegina egin beharko nukela uste dut.



                        Imagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario