domingo, 11 de marzo de 2012

Hausnarketa

Jadanik hilabete bat igaro da martxan hasi ginetik eta oraindik ere pausuak bide egokiaren bila jarraitzen dutela uste dut. Ikaskuntza prozesu jarraia eta etengabekoa da, egunetik egunera gure ezagutza eraiki beharrean gaude eta. 

Nik neuk irakasgaia modu ez presentzialean egiten nabil, beraz, nire ikaskuntza prozesua "AUTO-IKASKUNTZA" prozesua da. Egia esan, zaila da bakarrik aurrera egitea. Batzuetan, gogo handiz hasi eta arazoren bat edo zailtasunen bat izandakoan aurrera jarraitzeko bidea oztopoz betetzen hasten da, eta momentu horretan, frustazioa gainditzeko izugarrizko ahaleginak egitera behartzen dut neure burua. 

"Con el conocimiento se acrecientan las dudas" 
(Johann Wolfgang Goethe)

Are gehiago, inoiz ez naiz oso teknologia zalea izan, baina blogak itxura hartzen hasi dela ikusita aurrera egiteko kemena eta grina areagotuz hasi zaizkit.

Beraz, lanean jarraitzeko unea da, internet nabigatzeko ordua, IKTen hizkuntza bereganatzen hastekoa: HTML, esteka, etiketa, gadget-a...

Gauzak horrela, etorkizuna eraikitzeko bidea jorratuz noala esan dezaket, irakasle lanetan arituko naizenerako bidea eginez, ezagutzak bereganatzen, haurek euren ezagutzak eraikitzeko orduan euren laguntzaile edo gidari papera beraganatzen.

"La primera tarea de la educación es agilizar la vida, pero dejarla libre para que se desarrolle" 
(María Montessori)


No hay comentarios:

Publicar un comentario