lunes, 16 de abril de 2012

Hausnarketa: pausoak txikiak dira, baina lanarekin edozer lortu daiteke!

Nire proiektua martxan dago, jada bi hilabete luze daramatzat nire arkitektura eraikitzen. Zaila da bakarrik lan egitea, zaila baino... gogorra egiten da. Faltan botatzen dut lanak klaseko ikaskideekin egitea: Amaia, Nerea, Garbi, Izas, Goiria... talde-lanean beti ere guztion ekarpenak mahai gainean jarri eta luze eztabaidatu ondoren lan politak egin izan ditugu, ... baina aurten lana dela eta ezin!

Orain nire aurrean emangarri berri bat daukat: TEKNOGRAFIA.

Alaitzena ikusi eta ikaragarri gustatu zitzaidan, argazkiak eta irudiak oso era egokian konbinatuta eta musika ere oso aproposa. Gainera, bere hitzak irakurtzerakoan zeharo hunkitu nintzen.

Nire ordua da, nire teknografia propioa egitea. Jada argazkiak hautatu ditut eta irudi batzuk ere nire bizitzako momentuak adierazteko. Hala ere, hiru egun daramat nola antolatzea zahaztu nahian eta momentuz ez dut bide egokia aurkitu.

Hala ere, saiatuz, ekinez... nahi dudan guztia egin dezakeenetarikoa naizela uste dut eta oraingo honetan ere pausorik pauso eta emeki-emeki bada ere lortuko dut.

"Siempre que te pregunten si puedes hacer un trabajo, contesta que sí y ponte enseguida a aprender cómo se hace."
(Roosevelt)

No hay comentarios:

Publicar un comentario